понеделник, 14 декември 2009 г.

Обработки


Онзи ден пред блока едни комшии бяха "гътнали гудето" :) Заколели едно прасе :).А пък аз се сетих че имам едни стари снимки от "свинско погребение" а и бях казал че ще ги пусна в блога. ТА ето ги :)














Мъча се да по обработвам снимки .Не зная колко мис е получава. Но се опитвам.Ето оригинала:



А ето и резултата:




Моля за коментари дали си струва да продължа да се мъча да се уча да обработвам снимки или тая работа не е за мен.И моля пишете имена- има няколко коментара ,които си заслужава да се публикуват,но са безименни :(

3 коментара:

Анонимен каза...

На мен ми харесва.

nase_to каза...

Даниела и вземи започни да си пишеш името като коментираш. :))

Анонимен каза...

Жоро съм - Олимпуса. Не знам, дали ще прочетеш коментара. Аз лично вече нямам време за нищо напоследък. Относно снимките, моля не ги поразявай! Винаги съм бил привърженик на естествените неща. Твоите снимки след обработката стоят много неестествено. Такива цветове и най-вече яркост и контраст на живо няма никъде.Позволявам си да те посъветвам да спреш с тези занимания и да погледнеш на фотографията от друг ъгъл. Хвани момента, акцентирай с оптика - зоом, например. Потърси нестандартният ракурс и т.н.Статични и напудрени снимки не са интересни - нета бъка от такива.

Публикуване на коментар

Прочети преди да коментираш