понеделник, 7 декември 2009 г.

Никулден

Мина Никулден ,при мен без риба хваната собственоръчно. Ми нема- последните две седмици търсих щуката, ама я няма - или тя  се е скрила или аз не мога да я хвана. И се наложи да спасявам традицията с прибежки до магазина :) Честит празник на патерици на всички колеги и колежки!!
То вчера освен на рибарите бил празник и на банкерите.Мислех къде е връзката и най логично ми се струва че защото и рибарите и банкерите ловят шарани. Но по тази логика трябва  да е празник и на жените - ми и те обичат да ловят шарани :)))))
Онзи ден докато колегата си оправяше въдицата преди тръгване от реката аз за бързо щракнах някоя снимка. Ето какво се получи:



 
Все още се боря успешно с цигарите.:))

2 коментара:

Анонимен каза...

quite a dramatic night shot :)

nase_to каза...

Thank you ! I only have fun while take pictures.

Публикуване на коментар

Прочети преди да коментираш