вторник, 12 юли 2011 г.

До Марко и назад

Вече няколко години с Марко се каним да направим един съвместен излет на яз.Тополница. И така става, че всяка година той е на единият край на язовира а аз най много да стигна до стената. Но тази година вече всичко е "ток и жици" . Марко замина още в понеделник а аз в сряда сутринта рано,рано се метнах на черната джиджинка. Имах два възможни маршрута: 1. Пазарджик- Панагюрище- Оборище- Поибрене
2. Пазарджик- Лесичево- Нейкьовец- Оборище- Поибрене
Избрах вторият, който е с няколко километра по дълъг, но е по спокоен и не натоварен. За разстоянието Лесичово- Оборище срещнах само 3 коли и един кон (скъсал въжето и синджира).
След като минах Лесичово церовската гора ме посрещна така




Минах  Нейкьовец и пътя за Оборище потъна в мъгла




Само за няколко километра, после пак блесна утринното слънце. Малко преди Поибрене спрях на една симпатична чешма.


И след нея останаха само няколко километра до срещата ми с бай Марко. Но с най лош път- отбивката от главният път до бунгалата е нормално да е в по лош вид,но се минава спокойно и по бавно без никакви проблеми. Но главният път след Поибрене е много зле- дупка,до дупка.
И дек се вика "Събрахме се". Бързо разхвърляне на багажа и аре да тролим. Тоест да се возим из язовира :) По късно към нас очаквахме да се присъедини и Дидо.
Е лодката малко пуска вода


Но капитан Поло се справяше прекрасно с отводняване. Е понякога вместо в язовира сипваше водата на задните си части. Но това е друга тема :))
 
И започнахме возенето. Докато пристигне Дидо ми беше показан "Пиратският залив" и други забележителности.Качихме Дидо и продължихме.

Возим си се и се опитваме да уловим рибка. Но рибката не знаеше това. Само Дидо успя да закачи един костур, за който имам съмнения че е нещо не е наред( костура де,Дидо си е добре).

  
 Като няма риби има снимки.



Посока за вечерния тур беше язовирната стена.








Поснимахне я малко и обратно. Но риба няма. Само пейзажи.


 Заканихме се сутринта да станем рано и да я видим тогава рибата кълве ли. Но не успяхме  да станем  и затова сме виновни аз и Дидо :) . Много приятна компания вечерта в лицето на Марко,Нели,Тереза,Дидо....... а с Дидо като си заседнахме и то стана сутринта :)))

Успяхме да излезем с лодката чак към обяд
  




И пак само се возихме. :)))) Дидо си тръгна и вечерта с Марко пак само се возихме.


На другият ден не се возих- задните части ме заболяха :)). Хвърлих един поглед от високо.



И вечерта си тръгнах. Първата ми риба на тролинг я оставих за друг път.
 
Този път по маршрута Оборище- Нейкьовец- Церово имаше доста коли. Причината провеждащото се рали "България". Миналата година си гледах Льоб и компания от столчето пред "хасиендата". Сега се задоволих само с няколко снимки в неделя.
В двора ми имаше по интересни неща за снимане.









Врътнах и на Церово едно капо, но не се оплаквам.Все някога ще се отпуша и тогава................

Те това е от мен.Няколко дни прекарани с капитан Марко Поло,няколко дни на "хасиенда".



Повече снимки може да намерите ето тук. Не са първо качество,но ако някой си ги хареса и реши да ги използва ще се радвам да сложи линк или да посочи автор.



  

     

  

4 коментара:

Анонимен каза...

Винаги съм се кефил на твоите репортажи, Железен си!

nase_to каза...

Ееее, ако имаше и едно именце! Щеше да си Златен :)

Анонимен каза...

е тва е проблема че не знам как да влезна с профил:) малко съм скаран с компа :)имам регистрация в fishin mania и във Fishing Academy ще се радвам да ми помогнеш .

Коментиране като:и след това не знам кое трябва да цъкна

nase_to каза...

Най лесно просто в коментара завърши с име,ник или нещо друго, с което да се идентифицираш.Ето така примерно ......


Поздрави
Наско

Публикуване на коментар

Прочети преди да коментираш