четвъртък, 24 декември 2009 г.

2009 в 9 снимки

Така видях 2009 в снимки.Така я почувствах.Някои от показаното на снимките е константа- не  се променило с годините.Друго се появи през 2009 и остави ярки спомени в мен.
Реката,която няма да ми омръзне  да обикалям дори в нея да има само една малка рибка останала от бракониерите





Риболова с приятели,запознанството ми с нови хора с които съм на една вълна.



Голям Беглик и Широка поляна -едно късче от Рая.



Струма и Монцата - мястото,където изпуснах Митичния.




Първите ми балканки - нежни и красиви.Заслужаващи да живеят.



  Второто "състезание"

 
 
Един полет-кратък,но красив.Дори в мрачен дъждовен ден.



Световната купа по ски алпийски дисциплини - нещо,което не всякога може  да се види на живо в България


 
 
Залезите и изгревите над реки и язовири.



Снимките и събитията не  са подредени по важност и значение или изобщо в някакъв ред. Просто са разхвърляни,като мислите ми.








0 коментара:

Публикуване на коментар

Прочети преди да коментираш