понеделник, 21 декември 2009 г.

1 месец

Направих един месец без цигари.Не било толкова страшно.Опитай те! Намерих и аптека в града, която да ми достави лепенките на по ниски цени. Взимах ги от аптека,която по принцип си продава скъпо.Но само те ми предложиха да ми ги доставят.В други където питах се започваше: "Ми те са скъпи,ама те не са ефикасни.то трябва воля." и други такива разсъждения.И ебати никой не иска да  ми вземе парите.С 1 лев по евтино да ми предложи ще си го взема от него.Ма не ,явно всички са ояли доволно и не се занимават с глупости, като никотинови  лепенки. Сега си намерих аптека,която ми ги доставя с 6 лева по евтино. Значи могло.
Идва Коледа , но коледно настроение по рядко,да не кажа и хич.Няма го.Не само при мен.Тази година при доста познати липсва.
Тези дни ще пусна 9 снимки от 2009 - отразяващи моментите които ще запомня от годината.
И една щука за снимка на седмицата:

0 коментара:

Публикуване на коментар

Прочети преди да коментираш