неделя, 16 август 2009 г.

Породи разни

Тази седмица имаше дни ,през който работния процес не беше добре уплътнен, бе направо да си кажа липсваше.И се мотах из нета.Тоест занимавах се с глупости.Там попаднах на расови екземпляри от породата "Тъпа пазарджишка оФцЪ". Не единични бройки,а много голяма популация.Някой ден ще седна да опиша характерните белези на тази порода.Още веднъж разбрах ,че поговорката "Може да изкараш кокошките от селото,но селото не можеш да изкараш от кокошките" е многоооо, много вярна.Много кокош,много оФцЪ.
Ако някой като прочете горе написаното и реши да се сърди ,да знае че съм станал в 5.00.Да ловя шарани,но хванах само един клон,един найлон и един цървул.Поне да бях хванал и другия да станат чифт.Та затова може да съм написал горното.
Забелязвам,че в блога всичко читател само аз писател.То Убаво ,но не съм съгласен. Искам и аз да чета нещо. Пишете,ако го харесам публикувам,ако не - само аз ще си го чета.И не забравяйте правилата ,когато коментирате. А пък се може и да има награда за най активния :))) Каква -не казвам :))
Скоро ще си разчиствам разните му там листи.Някой ако се види премахнат от моята листа да знае че не е лично или пък може да е .Запазвам си това за себе си.Но ще оставя хора които заслужават според мен и от които мога да имам полза от общуването с тях.Не говоря за материална.Не че бих отказал :)))))))))))
Много "мъдри мисли" написах днес.Стига.Нека да останат за другия път.А ето и снимката тази седмица:

2 коментара:

Лидия каза...

Малеееее Атанасе, ама ти голям диктатор си бил:))))))))Как да си пишем коментарите като не знаем дали ще ни публикуваш! Така си излял душата си с разни бисери и определено речника ти е под всякаква критика. Само дето не разбрах офцъ и кокош от какъв индивид и пол са:)))))
Благодаря, че ни предоставяш възможността да се докоснем до вълшебството на снимките ти, които споделяш с всички нас! А снимката ти е прекрасна,говори за нов ден и ново начало! Хубава и усмихната нова седмица

nase_to каза...

Някой не е чел какво съм написал за коментарите в правилата май,май.Публикувам си ,които ми харесат.Другите не.
Думите оФцЪ и кокош са от много женски род и са все женски индивиди.От Пазарджик.Тук голяма реколта от тях.

Публикуване на коментар

Прочети преди да коментираш