понеделник, 10 август 2009 г.

Един познат

Вчера пак се отплеснах и забравих блога.Когато се сетих беше вече понеделник.Не съм влюбен а защо съм разсеян :)
Сега го мисля - какво да напиша де :))) Умно няма да е , нищо не ми ражда празната кратуна тези дни.Дори и когато съм се нахранил хубаво.Е не с ето такива вкусотии,но не може всеки ден



Опс извинявам се може да има някой гладен или на диета :)))
И за да не ме бият ще публикувам няколко снимки за тях





Голямо и величествено,заслужава си да се види.А пък като го показах на един познат ,той само каза :" Иб**о ,тука има 10 кубика дръва" :)))

Снимката на седмицата ще е на един познат.Запознах се с него,докато чаках да клъвнат едни шарани в една гора :)))Направихме си доста мохабет,но това е заради шараните.Ми не искаха да кълват

0 коментара:

Публикуване на коментар

Прочети преди да коментираш