понеделник, 22 декември 2008 г.

Забравих снимката

Лелее какъв съм заплес ,вчера забравих да обновя блога.Забравих да сложа снимка на седмицата,но сега вече ще го направя.Малко последните дни се бях по отнесъл нанякъде или по скоро ми беше леко апатично.Но с новата седмица май се промени това -да се надявам, че ще е за по дълго.Очертава ми се пътуване за празниците и предполагам много положителни емоции и много нови и интересни снимки.А да и кокошка пълнена с кюфтета :).За изминалата седмица -нормална работна с нищо интересно и запомнящо ,за изминалата година:има да се пише доста и ще седна на Дто си и ще попиша.Хайде стига за този път :)
Уф пак щях да забравя снимката.Тази седмица слагам една снимка ,която направих с първия си риболов с фотката ми.Нея си харесах веднага след като ги свалих на компа а и който я видял подтвърждава това че се получила(като за аматьор като мен).

0 коментара:

Публикуване на коментар

Прочети преди да коментираш