събота, 13 декември 2008 г.

Сиво


Времето е мрачно, облачно, дъждовно. Нормално за сезона. Сиво. И на мен ми е сиво. А това не е нормално. От няколко дни ми е сиво, леко безразлично, умислено, самотно.
Чувство, което съм изпитвал и преди, но само в определени кратки моменти. А сега се опитва да ме завладее. Прокрадва се в мислите ми, кара ме понякога да гледам някъде- не зная и аз къде. Защо тази година е по силно , има ли връзка с минали събития? Въпроси, които си задавам а отговор не мога да си дам. Поне в момента.
Лекарството за това ми състояние го знам, но не мога да приложа. Риболова. Той ми помага винаги да си премахна лошото настроение и негативната енергия. С всяко подаване на примамката си отива част от негативното и се връщам зареден. Ще послушам лекарката и няма да отида за риба ,ще стоя на топло и ще търся друг начин да ми стане цветно. Или пък ще чакам дядо Коледа, надявам се с него да се върнат и цветовете.
Знам вече и коя снимка ще сложа утре за „Снимка на седмицата” – отразява моментното ми настроение. Ще я видите утре. Или най добре би било, ако е друга, защото съм си променил настроението. Трудно, защото са малко нещата, които биха го променили.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Прочети преди да коментираш