събота, 6 декември 2008 г.

Седмицата в няколко думи

Мина първата ми работна седмица след като бях болен. Да си призная малко се бях поулежал , но свикнах бързо.
Седмицата ми донесе изненада. Едно признание което не съм очаквал и към което не съм се стремял. А повода за това е състезанието за хора с увреждания , което организирах с помощта на моя клуб „Хоуплес тийм”.Благодаря на фондация „Хефест” без помощта на които нямаше да бъде възможно това мероприятие и които са ме номинирали за тази награда. Благодаря също и на момчетата от клуба- големи сте ,но вие си го знаете.
Седмицата бих я прибавил към успешните- и с тази награда и с покупките с които си подмених гардероба. Малко шопинг терапия ми дойде добре. Жените знаят защо.:)
Имах и един сън тази седмица- два пъти, не лош, но невъзможен за реализиране. Просто няма да се случи. Готино е чувството докато го сънувам, има малко разочарование като се събудя, но като цяло ми подейства добре. Дали искам да се осъществи – не зная. Трябва да внимавам какво си пожелавам ,защото може да се сбъдне. Няма да разкрия съня –прекалено личен е .Оставям го на вашето въображение – а сега да видим кой има най мръсно подсъзнание.:)
Ето я наградата за която споменах:

А повече за клуба може да откриете на линка най отдолу .
За състезанието тук.

2 коментара:

Анонимен каза...

Наско понякога какво и да си пожелае човек трудно му се сбъдва но аз от сърце ти пожелавам да ти се сбъднат всички желания защото си прекрасен човек и добър приятел

Анонимен каза...

От много скоро те познавам но мисля че твоя сън е напът да се сбъдне. Трогна ме и това че имаш добро сърце за да помагаш на хората. До много скоро имах близък който спадаше към тази група хора, но тогава нямаше кой да помага, и благодарение на Бог след много усилия излязохме от тази група. Искам да се включа в тази група която може да помогне. Ще ти се обадя.

Публикуване на коментар

Прочети преди да коментираш