вторник, 12 октомври 2010 г.

Събота&неделя

Обикновено преди да направя нещо го обмислям.И то повечко.За добро или лошо. Знам,че сега веднага ще ми се каже: "По хубаво е да не мислиш много,губиш момента" Е да ама аз съм си такъв- мислител :)))).И "раждам" само глупости.
Но тази събота и неделя направих нещо което премислих точно 15 мин.И се получи много хубаво. Имах нужда да направя нещо подобно,да раздвижа най вече емоциите.А и аз се раздвижиш,посетих  нови за мен места.Е пропуснах риболова,но не може да има от всичко.Возих се на влак,не бях го правил с години.И останах учуден от БДЖ - топло във влака,направо се чувствах неестествено.Дори и влака си вървеше почти по разписание :) Та така  за уикенда ми- пътуване с влак,нови места,интересни и приятни преживявания.Всичко това ме зареди,сега остава само и един риболов да спретна и ще кипна като чайник на печка :)
 Като си говорим за моменти и настроения ,тази седмица се сетих за една снимка.Направена преди 2 години на реката.Тъкмо си бях купил сапунерката и явно  от недоглеждане съм снимал в неподходящ режим . А снимката има потенциал,но качеството и куца.Доста пъти съм се опитвал да я обработя и да и докарам приемлив вид и все не се получаваше.Но ми стана едно есенно и си я изрових от архива и този път и докарах  "търговки" вид.


Замислил съм и се надявам да се получи да отида пак на това место,пак по същото време.И да направя снимка две години по късно.Да видя разликата.

1 коментара:

Джо каза...

Райска красота ...

Публикуване на коментар

Прочети преди да коментираш