неделя, 3 октомври 2010 г.

Пролет,есен

Навън вали.Есента  все повече завладява всичко.Но и тя си има своите предимства и хубави страни. Това го пиша специално за тези които сега ще кажат: "Ама то хубавото лято си отиде.Вече е студено..... мрън,мрън,мрън...."
Аз си се мотам в къщи и докато четях разни фото сайтове попаднах да тема :Да си покажем снимките пред и след .. обработка. И се сетих за една моя, на която почистих всички боклуци  оставени от мърльовци на средата на пустошта.Една снимка от май месец,от един пъстървов излет в Рила.Пъстърва нямаше де :) ,но имаше какво да се види.Ходих по места за които ме беше разказвано а и дори да не беше съм преминавал в близост и  са ми се въртяли мисли да им се напарви една проверка.Определено имаше какво да се види,като ето тази чешма






А имаше и насред малките иглолистни дървета изсрано типично по български. Чувалите с домашните боклуци разхвърляни :((( 
Като изключим това видяното ме очарова.Не попречи нито дъжда,който ни валя през цялото време,нито липсата на риба.


 


Ето с това се занимавах в неделя следобеда. Търсех си из дисковете една снимка,намерих я, но покрай това написах дори и цяла публикация:)))))))) Ето я и двата варинта- преди



и след


:) Като сметопочистваща фирма съм се се справил добре:) За другото не мога  да твърдя.Те моите обработки не ми се получават,щото толкова си мога  де.Но си го признавам.Та като стана въпрос за обработки ето какво забърках за бързо



Малко меланхолични- като есента :) Нали вече е есен.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Прочети преди да коментираш