неделя, 21 юни 2009 г.

Малко прежди :)))

Тъкмо си мислех ,че седмицата няма да се запомни кой знае с какво и в събота ми осени идеята да сменя изгледа на блога.Последва търсене и сваляне на шаблони,преглеждане как ще стоят на написаното в блога и на моето вътрешно усещане.Спрях се на това което е в момента.За мен се получи а това е най важното.Това е моята виртуална къщичка.И тъкмо се бях развихрил пуснах и коментарите,но вече с Правилата .Вие ги спазвайте,пък аз ще видя :)))))))
Таз седмицата както написах по рано докато се мотах из нета си намерих Правилата в ето този блог .
Попаднах също и на нещо ,което ме накара да се замисля.Нещо писано от един човек преди време,по различно време.Съвсем случайно "нагазих до колене" из разни неща писани от него.Замислих се дали, ако ги бях прочел по рано щях да постъпя пак по същия начин.Но като се знам какъв съм идиот и все вярвам в доброто и разни такива отживелици пак щях да постъпя така .Ама такъв съм си вярвам,че хората се променят.
Днес се правих на фотограф.Даже и нещо като мини студио си направих.Бях обещал на Нина ,че ще и направя малко снимки за новия и сайт.Нещо много не ми се получават или поне аз не мога да си харесам творенията.А пък така затворен и да снимам -ми не е за мен.Имам малко идеи за нещо по различно,но ще го направя като ида при нея.Засега ще се опитам да сглобя от това което снимах нещо интересно.
Ааа и на папарак се правих тази седмица :)))))) С апарата на шефа снимах разни движещи се обекти по улицата.Снимки няма да пускам да не ме бие някоя дама,познала се на снимките :)))))))
Снимката тази седмица е една от днес.Студийна т.е. снимана в стаята :)))))))


Това е от мен за тази седмица.Можете да коментирате,но не забравяйте Правилата

4 коментара:

Лидия каза...

Хареса ми! Много добре се е получило!
Няколко асоциации – цветно настроение, кошничка с великденски яйца,
мартенички :)))))).
Сега остава да видим изработените модели сътворени от всички тези прежди!
Продължавай в същия дух - да търсиш и усъвършенстваш себе си!
Хубава и усмихната седмица и не спирай да се оглеждаш за красотата около нас.

nase_to каза...

С тази "Хубава и усмихната седмица " пак ще ми докараш обвинения че аз сам си пиша коментарите :)))))
А иначе благодаря за хубавите думи!
Какво ще става от тези прежди и аз не знам,но ще се види.

Петя каза...

Обновения блок определено ми харесва,много позитивно настроение има в него.Поздравления!
В кошничката с прежди има според мен много слънце и радост - това ми навява.:)))
Ти си творец,приятелю с много талант,казвала съм го и друг път.Продължавай смело напред!!!
Успех и късмет!!!
А това,че "Ще говорят",ами нека си говорят...нали знаеш като не можем друго...,но да не навлизам в тази тема...
Бъди себе си!!!:))))

nase_to каза...

Петя, аз просто се забавлявам докато снимам и правя блога.Казват ,че ми се получава на всичкото отгоре:))
Благодаря за пожеланията!

Публикуване на коментар

Прочети преди да коментираш