неделя, 31 май 2009 г.

Криза

Кризата ме "нападна" и мен.Става въпрос за световната икономическа криза.Имах усещането още от април месец,че е някъде наблизо ,дебне и ме гледа.Сега вече е тук,усетих дъха в лицето си,лично и персонално ме засегна.Ще се трябва да се преборим с нея.Начини се мислят и опитват.Какъв ще е резултата времето ще покаже.
Сигурно сте забелязали,че коментарите ги няма.Тази седмица ги скрих.Причината-обвинение, че аз сам си ги пиша . Всички съществуват,но засега няма да се виждат.Няма да има и възможност за публикуване на коментари.Който иска нещо да ми каже ,може да го направи лично-очи в очи.Начини за свързване с мен,освен блога много.А скритите коментари Аз ще реша кога и кои пак да покажа.
Лични нападки и мнения няма да отправям.Не е в стила ми.Не мога да мразя и не мога да изпитвам лоши чувства към някой хора.Няма и да отговоря на нападки.Наречете ме мекушав,нерешителен и още каквото се сетите.НО това съм АЗ.

За защитниците на животните отбелязвам:Нито едно насекомо не пострада по време на снимките.