четвъртък, 7 май 2009 г.

Виновен

Е те такова "заебаване" на блога не бях правил.Виновен съм и се засрамвам.Просто тези почивни дни се бях разложил.Тотално! Както обича да казва Т :"УжасТ" !
Два пъти сядах да пиша и не стигах до никъде.И сега е третия ми опит.Да видим дали ще е успешен.:))
А иначе почивните дни -малко по Банско.Няма нужда да казвам ,че прекарах добре.Всеки път зареждам много добре.А този път не бях сам,бях с Т. Нея колкото повече я опознавам ,толкова повече я харесвам.Гадното е ,че не всеки път успявам да и го кажа и покажа.Но съм си такъв понякога-по малко идиот,по малко недосетлив,по малко позволявам да изплуват някой от "тъмните ми страни".Трябва да се работи върху "бетонирането" им.
Наближава "състезанието" и все повече се питам как ще мине.Има неща които не зависят от мен и точно те ме притесняват.Но да видим.
Всичките ми читатели да се чувстват поканени на17.05.2009 от 10.00 ч. на "Черно море" по пътя за с.Бошуля.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Прочети преди да коментираш