четвъртък, 23 октомври 2008 г.

Снимка на седмицата

Благодарение на моето хоби се докосвам до места ,които не всеки може да посети.Реших всяка седмица да публикувам по една снимка.Снимка , която ми харесва от място ,което ми е харесало.Дори и самото място да не ми допадне,пак може да се улови малко красота.Стига да можеш и желаеш.Казвали ми са ,че я улавям,аз не съм толко сигурен.Но ще споделям с вас каквото ми харесва на мен .
Първата снимка е от яз.Огняново.Направих я след екоакцията организирана от Стари видри" и HOPELESS TEAM .

2 коментара:

Анонимен каза...

Не обичам да се разхождам сред природата,но снимката ми харесва.pro

nase_to каза...

Зная на кой е този анонимен коментар и бях много учуден.Просто трудно изразяваш мнения,похвали и чувства(особено напоследък) затова се учудих.Благодаря !!!

Публикуване на коментар

Прочети преди да коментираш