сряда, 22 октомври 2008 г.

Защо го направих

Логичен въпрос,който ще ми го зададат доста хора.Било модерно -ми може и така да е ,но не съм целял да бъда модерен.Направих го за да споделям мисли и проблеми, които ме вълнуват.Емоции,които ме тормозят.Но няма да го превръщам в кошче за моите душевни отпадъци.Искам да споделям и хубавите мигове.Да споделям със снимки и описание местата , които ми харесват и които обичам.Ето като това например:


Място свързано с безгрижно детство и с моменти в които един живот вървеше в грешна посока.Но аз си го харесвам,използвам си го да остана насаме със себе си и като база за риболовни излети.И пак това лято остана горчивина свързана с него.Ще разкажа друг път за нея.
А днес какво ме тормози-не е само от днес.От доста време си задавам въпроса -"Трябва ли да очакваш на доброто да ти отвърнат с добро?"
Нямам отговор,поне засега

0 коментара:

Публикуване на коментар

Прочети преди да коментираш