сряда, 21 април 2010 г.

Състезанието,дъжда,снимките,Жоро Олимпуса :))

Нещо зарязах писане тук :(  Бях се нагласил да напиша много тази седмица,но покрай писането на разни други писма ми пресъхна музата. Поне има резултат от писмата и съм доволен. Занимавам се със "състезанието" и нещата дотук ми се получават много добре. Освен "Кемпински" и "Филстар"  се включиха с помощ - във вид на материални награди за победителите. Измислих и подаръците за участниците.
Уффф -  не обичам да негодувам срещу времето,защото просто не мога  да го променя.Но тези облачни и дъждовни дни ми писнаха.Честно!
Пуснах тези дни на майтап една снима в един от фото сайтовете  и очаквах  че ще я държа няколко часа и ще я сваля. Но тя се оказа много харесвана .А аз не я оценавям.Ето я и нея


Специално ще отговоря на Жоро Олимпуса за коментара му под една от темите.Жорка ,нали трябва  да се мине и през този етап и през това залитане - с напудрянето.Опитвам се вече да търся баланса ,но все още трудно ми се получава.Но ще се получи.Спокойно.А и ти можеш да дадеш малко съвети като се видим някой път на маса или на риболов.Пък ще почерпя с церовска.


0 коментара:

Публикуване на коментар

Прочети преди да коментираш