понеделник, 25 януари 2010 г.

Опита ми с разни сайтове

Преди около месец се регистрирах в един от фото сайтовете в Бг. С идеята да получа критики,съвети,идеи.Да ама не - нищо такова не се получи.Няма критики там,само ако някое от "гурутата" на сайта реши да се заяде с теб,тогава . Има няколко гласуващи за всичко,има двама трима които се имат за огромни капацитети(дали са такива не ми позволяват възможностите да преценя) и масата се води по тях.Тоест нищо полезно не научих от прекия контакт,от показването на мои снимки.Там трябва да имаш познати или да снимаш с Nikon D90 или Canon EOS 450 за да ти казват всички колко са хубави снимките и колко си добър. Иначе не става.А пък и аз не искам да ми казват колко съм добър а да ми кажат къде съм сбъркал в една снимка.Явно всичко за което бях слушал и за което имах съмнения се потвърди.Е нищо де :) Когато си купя Канон или Никон от 2000 лв тогава ще си пусна пак снимките.


2 коментара:

Анонимен каза...

Ми знаш ли в специализарния по професията ми форум, че си изртих първата регистрация поради същата причина?
Не помага брат,нападат без да знаят защо!
Поздрави Маркони!

nase_to каза...

Аз не го вземам навътре.Просто споделям наблюдения и впечатления.Аз и в риболова и в снимането съм за удоволствието.Важното е да се забавлявам!

Публикуване на коментар

Прочети преди да коментираш