понеделник, 23 ноември 2009 г.

Old Pazardjik

Седя пия кафе ,без цигара и се чудя какво да напиша.А без цигара,защото вече шести ден не съм запалил. Ще кажете "воля" ,аз ще кажа "не,лепенки" :))) Да с лепенки съм и наистина ми действат. Не ми се пуши с изключение на случайте,когато навика си казва тежката дума. Но го преодолявам. Надявам се да издържа и да ги махна. Обещал съм си че на третия месец без цигара ще си направя голям подарък. Или въдица "върха на гъзарията" или хубав фотоапарат. Така че имам и стимул :))
 Онзи ден в една стара книга попаднала ми и аз не знам от къде намерих снимки на Пазарджик от преди 1975. Сканирах повечето и съм ги качил в албум. Ето някои от тях а другите могат да се видят в "Old Pazardjik"








Една пеперуда за снимка на седмицата.Цветна и красива :))


1 коментара:

Анонимен каза...

Здрасти! Много хубави снимки, напомнят ми за детството. Пък и хубав си беше Пазарджик по онова време.

Публикуване на коментар

Прочети преди да коментираш