неделя, 13 септември 2009 г.

РД

Чудих се за какво да пиша днес. А как за какво :) Утре ставам на 36 . Одъртявам. А дали поумнявам - много спорен въпрос. Ако питате мен - не. Продължавам да вярвам в доброто, да се доверявам, да очаквам че на доброто ми ще отвърнат с добро. Ето такива разни неща, които на монети ме нараняват и натъжават. Знам,че сега пак ще има :"Тоя пък на къФ се прави". Но на хората ,които са се отнесли добре с мен и аз съм постъпил така. Към другите съм станал безразличен и сив.
Ще се опитам да си направя равносметка на това което ми се случи през последната година от моя живот. Аз съм запомнил само хубавите моменти. Имаше от тях ,на моменти доста. Имаше и лоши - тях предпочитам да ги забравя и да си направя изводите. Направих и грешки- спрямо себе си,спрямо други хора. Постарал съм се да се извиня на тях и да обясня защо съм постъпил така. Дали са ме разбрали-не зная.
Ако се върна една година назад- миналата година по това време "ходех като счупен самолет". Причина имаше. Ама и самата дума е от женски род :))))))))))) Така, че сега съм много,много по добре :))
Пожелавам си най вече да съм здрав , да ми бъде цветно всичко и да ми върви по вода (като на снимката).
Не ,че съм нахален ама да ви подсетя за подаръци :))))))))))))))))))))))))

2 коментара:

Петя каза...

Честит рожден ден!
С пожелания за упоритост, за да следваш мечтите си; смелост - да ги осъществяваш; търпение, за да ги постигаш; и много любов, за да дава смисъл на всичко това!
И най-вече :Бъди това, КОЕТО СИ САМИЯТ ТИ!!!

nase_to каза...

Благодаря,Петя !!!

Публикуване на коментар

Прочети преди да коментираш