неделя, 15 март 2009 г.

Сефте

Най накрая направих сефтето за тази година. Първи риболов. За първи риболов перфектно.Риба,релакс,зареждане с енергия. Бях забравил какво е риболова.Последния ми беше някъде около 3 в.п.н.е.:))и ми така ми се услади че забравих да снимам.Само няколко снимки ,дори и рибата забравих да снимам.

Тази седмица започнах и организацията на тазгодишното състезание.Засега срещам разбиране и подкрепа.Всичко по интересно ще бъде незабавно публикувано тук.


Дойде ред и на снимка на седмицата.Ще сложа една ,която чисто фотографски няма голяма стойност(не че другите ми имат).Но на нея има нещо което ме успокоява:водата.Гледката на водната повърхност ме омагьосва.



п.п.Днес карах колело :)) Не ми се беше случвало от години. Т. благодаря :))

1 коментара:

Анонимен каза...

Наско знаеш ли защо се успокояваш, като гледаш водата, просто пречистваш ДУШАТА СИ...........

Публикуване на коментар

Прочети преди да коментираш