понеделник, 5 януари 2009 г.

Ще има снимка и тази седмица :))

Ще има снимка и тази седмица разбира се не съм я забравил.Още снощи щях да сложа ,но се колебаех коя да е.Изчаках днес -през първия работен ден от новата година да ми се избистри .Ми избистри се и реших коя ще да е.И заради зимата навън и заради зимата в хората.Има я и там много и не ги напуска някой хора дори и през лятото.А пък и леко нервно започна годината и може да взема решения които няма да са ми много приятни.Но пък няма чувствам ,че съм предал себе си.И все пак искрено се надявам ,че няма да се стигне до там.
Искам да си кажа нещо,на което се смея от доста време -защо някой хора си мислят, че могат да се скрият така в нета че да не могат да се видят.Не става така -това не е филм а и те не са толко добри в това :)) Просто са смешни понякога в тези си опити :)))
Хайде стига драми,стига разсъждения -слагам снимката :)))))))

2 коментара:

Анонимен каза...

ne se kria ,niama kakvo da kaja.mnogo hubavi snimki.

nase_to каза...

Благодаря!
А за казването - едно "Здравей" е достатъчно.Въпроса е до уважение към другия!

Публикуване на коментар

Прочети преди да коментираш